Program e-Tunai Rakyat | e-Tunai Rakyat Program




Program e-Tunai Rakyat

Kami dengan berbesar hati mengumumkan bahawa Touch ‘n Go eWallet adalah rakan kepada Program e-Tunai Rakyat. Program ini adalah inisiatif Belanjawan 2020 oleh kerajaan untuk menggalakan transaksi tanpa tunai di kalangan rakyat Malaysia

Program ini juga bertujuan untuk memupuk gerakan digital yang lebih selamat dan cekap, tidak kira sama ada anda seorang pengguna atau pemilik perniagaan.

Melalui program ini, pihak kerajaan telah memperuntukkan sebanyak RM450 juta untuk sekali agihan bernilai RM30 kepada 15 juta rakyat Malaysia yang layak dan boleh digunakan di rakan niaga yang mengambil bahagian.

Muat turun aplikasi Touch ‘n Go eWallet: http://bit.ly/2PJAoY6



e-Tunai Rakyat Program

We are proud to announce that Touch‘n Go eWallet is officially an e-Tunai Rakyat partner! The e-Tunai Rakyat Program is a Budget 2020 initiative introduced by the government to encourage the use of cashless payments among Malaysians.

This program aims to encourage Malaysians to opt for digital payments for a safer, cashless, and efficient transaction, whether you’re a customer or a small business owner.

Through this program, the government has allocated a budget of RM450 million to distribute a one-off RM30 digital incentive to 15 million eligible Malaysians which can be used at any participating merchants.

Download Touch ‘n Go eWallet App: http://bit.ly/2PJAoY6



Post a Comment

Previous Post Next Post